FAQ

Ombytning pga forkert størrelse

Hvis du er i den uheldige situation, at produktet du har modtaget ikke passer i størrelsen så bytter vi gerne, så længe du ikke har benyttet produktet til træning. Det er selvfølgelig tilladt at prøve det på og se om det passer.
Send produktet i brudt emballage plus en seddel med hvilken størrelse der ønskes i stedet + returadresse inkl. tlf nr tilbage til adressen:

SBD Denmark
Kirkestien 8
9230 Svenstrup J

Samtidig skal der overføres 50,- for fragt fra os til dig igen enten på:

Reg: 9202
Konto: 2072 765 934

eller til mobilepay 60166693

For hurtigst mulig betjening send os en mail i forvejen på kontakt@sbddenmark.dk hvor du skriver returadresse inkl. tlf nr, ønsket størrelse og hvilken betalingsform, der er benyttet for returfragt (de 50,- kr). Dette kan gøres i stedet for sedlen i pakken. Ved yderlige spørgsmål kontakt os endelig på ovenstående mail eller nedenstående kontaktformular.

Hvordan får jeg nemmest mine nye SBD knæbind på?

Hvis du valgt en tight-fit model eller du bare søger den nemmeste måde at tage dine knæbind på, så se videoen nedenunder.

Jeg har lavet en bestilling, men har ikke modtaget en faktura

Da vores system automatisk udsender fakturaer, bliver de til tider opfanget som ondsindet spam af f.eks. gmail og lignende. Kig derfor i dit spamfilter.
Hvis den heller ikke er at finde der, bedes du skrive en mail til kontakt@sbddenmark.dk

Hvis du er i tvivl om din ordre er gået igennem, bedes du ligeledes sende en mail til kontakt@sbddenmark. Vores svartid er normalvis under en time.
Vi har oplevet visse problemer med, at ordren ikke går igennem, hvis du ikke har slået java og cookies til, så ved tvivl skriv endelig 🙂

Skal jeg vælge tight eller regular fit?

Vi anbefaler generelt en tight-fit, hvis knæbindene hovedsageligt skal bruges til squat, dødløft, benpres, lunges etc – og derefter tages af for at lave resten af din træning. En tight-fit giver optimal støtte, men de kan også godt blive lidt trælse at have på i længere tid eller være i vejen, hvis du skal sidde eller ligge ned for at lave bryst eller rygøvelser. En tight-fit er altså ikke kun til konkurrence brug, men bare generelt bentræning for derefter at tage dem af.
En regular-fit anbefaler vi til folk, der hovedsageligt vil have varme om knæene samt at kunne holde ud af have dem på hele tiden, men til gengæld er klar til at gå lidt ned i støtte. Det skal lige siges, at de IKKE giver sig ret meget med tiden og man kan derfor ikke regne med at man kan satse på en tight-fit og så bare udvide dem.

Hvis du squatter ofte og tungt og formålet er at blive stærkere og kunne holde til en høj volumen, anbefaler vi en tight-fit.

Til vægtløftning (olympiske løft) anbefaler vi normalt en regular-fit, da en tight-fit godt kan begrænse bevægeligheden lidt. Det kan derfor blive lidt sværere at komme hurtigt under stangen i vendingerne, da man nu også skal arbejde i mod knæbindet.

Hvis du fortsat er i tvivl er du meget velkommen til at kontakte os via kontaktformularen nedenunder eller på kontakt@sbddenmark.dk.

Spørgsmål

Svar

Fik du ikke det ønskede svar?

Tøv ikke med at kontakte os her

Kontakt os

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Emne

Din besked

Send os en mail